Допоможіть врятувати мандарин!!!

Описание болезней и вредителей цитрусовых растений. Методы профилактики и борьбы с распространенными и редкими заболеваниями и вредителями цитрусовых растений. Описание средств и препаратов для борьбы с заболеваниями и вредителями.

Модераторы: Anna_DN, serj, Александр92

Ответить
Corrado
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 10 сен 2015, 22:29
Меня зовут: Александр
Откуда: Ирпень

Допоможіть врятувати мандарин!!!

Сообщение Corrado »

Якщо створив тему не там, перенесіть за належністю.
Допоможіть врятувати мандарин. :019
Зі слів попереднього власника це мандарин віком близько 8 років. Віддав мені через те, що не вистачало часу на нього. Мандарин стояв на вулиці у 5 літровій пластиковій каністрі. Половина листя були жовті, листя були маленькі, частина гілок засохла. Була щитовка. Потребував термінової пересадки. Я новачок у цій справі і все почалось з цього мандарину. Перевіз я його додому, відразу перевалив його у значно більший горщик. Поливав по мірі просихання грунту. В середньому виходило 1 раз на 5-7 днів. Мандарин 3 тижні простояв, скидаючи регулярно старі жовті листки. А через 3 тижні «Остапа понесло». Він дуже швидко пішов у ріст, випустив нові гілки, нове листя, яке було більшим від старих у 3-4 рази. Крона густішала не по днях, а по часах. В літню спеку гарно оприскував мінімум 3-4 рази на день. Стоїть він від вікна на відстані 1,5 м. Підкормлював комплексними добривами 1 раз на 7-10 днів, як писала інструкція. На даний час він у мене вже близько 4-х місяців.
Однак, близько 2-х тижнів назад листя почало темніти, а інші листя, які не потемніли, просто опадати. Гілки почали жовтіти, а потім сохнути. Ще на самому початку вказаних симптомів мандарин випустив 6 приростів, 2 з яких на стадії росту відпали, а решта виросла різної довжини. На фото їх видно. В найменшого приросту молоде листя почало скручуватись, темніти та відпадати.